Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy „Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach.
Nowa kampania „Grajhack” promująca a2mobile Gaming skierowana jest do fanów gier. W ramach działań promocyjnych zaplanowane są m.in. działania z twórcami gamingowymi, którzy pokażą sprytne rozwiązania i triki, które użytkownicy mogą wykorzystać w grach. a2mobile przygotowało również grajhack ukryty w nowej ofercie, dzięki któremu przy subskrypcji usługi telefonicznej użytkownicy otrzymują kod do wykorzystania na platformie Gamivo oferującej gry i doładowania do wielu aplikacji.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy, przygotowaliśmy ofertę, która łączy niską cenę subskrypcji z dodatkowymi korzyściami. Duży pakiet szybkiego Internetu, nielimitowane rozmowy i SMS-y, niska cena oraz dodatkowe 10 złotych co miesiąc na gry, i to za każdym razem po opłaceniu subskrypcji – mówi Krzysztof Hyb, członek zarządu a2mobile/Premium Mobile
Do promocji zaangażowani zostali znani twórcy, którzy specjalizują się w gamingu i gromadzą wokół siebie społeczność zainteresowaną tą tematyką. Reklamy nowego produktu a2mobile pojawią się nie tylko na profilach influencerów, ale również w popularnych grach, czy na Twitchu, a całość komunikacji wspierana będzie na Instagramie i TikToku. Platforma komunikacji otrzymała również swój logotyp, zaprojektowany przez Gameset, który został zastrzeżony jako znak towarowy.
– Chcieliśmy, aby marka przynosiła graczom nie tylko benefity produktowe w postaci comiesięcznego bonusu do wydania m.in. na gry, ale przede wszystkim benefity emocjonalne. Marka wchodząc do nowego dla niej świata graczy ma w nim unikalną rolę – pomaga grać sprytniej. Tak jak sprytni ludzie stosują lifehacki, tak sprytni gracze stosują grajhacki. Idea jest bardzo pojemna – dotyczy graczy wszystkich platform czy gatunków – dzięki czemu ma masowy i długofalowy potencjał – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w Gamesecie
Za strategię komunikacji, dobór influencerów, obsługę social media, in-game advertising oraz stworzenie platformy komunikacji i znaku graficznego odpowiedzialna jest agencja Gameset, specjalizująca się w gaming marketingu.