W 8a.pl poreklamacyjne namioty, śpiwory czy kurtki otrzymują nowe życia. W duchu zrównoważonego rozwoju, marka stworzyła limitowaną kolekcję produktów upcyclingowych, wyprodukowanych z outdoorowych ubrań i akcesoriów.
Marka 8a.pl od kilku lat angażuje się w działania związane ze zrównoważonym rozwojem i dbałością o środowisko naturalne. Najnowsza inicjatywa to limitowana seria ręcznie przeszywanych produktów upcyclingowych. Z materiałów pozyskanych z nienadających się do użytku namiotów, śpiworów czy kurtek powstały unikatowe akcesoria. W ofercie można znaleźć duże, wytrzymałe torby miejskie, kosmetyczki, torby na butelki oraz worki na zakupy.
– Każdy produkt ma swoją historię, nie chcemy jednak, by ta kończyła się w chwili reklamacji. W ten sposób nie tylko minimalizujemy ilość odpadów, ale również nadajemy nowy rozdział produktom z górską duszą – tłumaczy Marek Długajczyk, CFO w 8a.pl oraz inicjator akcji.
„Ta sama dusza, nowa historia” to hasło przewodnie całej inicjatywy. W procesie upcyclingu powstały nowe, funkcjonalne przedmioty z oryginalnym designem. Cała kolekcja została uszyta niedaleko siedziby 8a.pl – w pracowni krawieckiej w Gliwicach. Wsparcie lokalnego mikrobiznesu było kluczowym elementem tego projektu.
Wszystkie produkty w kolekcji są limitowane i oznaczone unikalnym numerem. Każdy z nich jest szyty z innego kawałka materiału, co sprawia, że jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Dedykowana linia upcyclingowa jest już dostępna w sprzedaży. Akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym 8a.pl oraz we wszystkich sklepach stacjonarnych 8a.pl.
Marka 8a.pl łączy pasję do outdooru oraz miłość do natury z wysoką jakością oferowanych produktów. Kolekcja produktów upcyclingowych jest kolejną inicjatywą marki, opartą na zrównoważonym rozwoju i trosce o środowisko naturalne.
8a.pl to sklep outdoorowy z profesjonalnym wyposażeniem górskim, w tym wspinaczkowym, biegowym i rowerowym. Na rynku działa od ponad 20 lat, a w ofercie są dostępne produkty wiodących marek outdoorowych z całego świata. 8a.pl posiada 5 punktów stacjonarnych w największych miastach w Polsce, a sklep internetowy poza naszym krajem działa również na 10 rynkach zagranicznych.