W ramach partnerstwa agencja 38Content Communication odpowiada za strategiczne i operacyjne wsparcie komunikacyjne Pierre Fabre Oral Care w Polsce.
Pierre Fabre Oral Care to producent profesjonalnych produktów do higieny jamy ustnej, znanych m.in. pod markami ELGYDIUM, Eludril i Elugel. Od lat są one rekomendowane przez lekarzy dentystów, zwłaszcza ortodontów, chirurgów i periodontologów, oraz higienistki stomatologiczne. Nowa strategia komunikacyjna zakłada zwiększenie rozpoznawalności tych produktów również wśród konsumentów.
– Rynek produktów do higieny jamy ustnej w Polsce rozwija się dynamicznie. Konsumenci szukają skutecznych, przebadanych rozwiązań i coraz bardziej świadomie wybierają to, czego używają na co dzień. Chcemy pokazać im, że produkty Pierre Fabre Oral Care odpowiadają na te potrzeby – mówi Izabella Lesieur, dyrektor marketingu DCPC w Pierre Fabre Group.
W ramach współpracy 38 Content Communication odpowiada za działania PR w tym m.in. za opracowanie taktyki działań komunikacyjnych, rozwój kontekstów komunikacyjnych, prowadzenie biura prasowego, kontakt z mediami, consulting i doradztwo strategiczne. Celem działań komunikacyjnych jest budowanie eksperckiego wizerunku Pierre Fabre Oral Care w obszarze zdrowia jamy ustnej.
– Pierre Fabre Oral Care to marka, która łączy zaawansowaną wiedzę naukową z głęboką empatią wobec pacjentów. Cieszymy się, że możemy wspierać jej rozwój komunikacyjny na polskim rynku, dostarczając rozwiązania skrojone na miarę współczesnych potrzeb i wyzwań – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
– Szukaliśmy partnera, który będzie rozumiał specyfikę naszych działań i wartości, jakie wyznajemy jako marka. 38 Content Communication od początku wykazało się strategicznym podejściem, wysoką kulturą współpracy oraz doskonałym wyczuciem branży health&wellness – podkreśla Anna Ołdak, digital manager Pierre Fabre Oral Care.
Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2025 roku.