Nowi partnerzy adidas i 180heartbeats + Jung von Matt od stycznia 2024 rozpoczęli długoterminową współpracę. W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zakres prac przewiduje rozwój lokalnych koncepcji kreatywnych na podstawie globalnych wytycznych, a także tworzenie oryginalnych koncepcji dla różnych aktywacji, wydarzeń i festiwali. Równie istotnym elementem współpracy będzie produkcja treści, zarządzanie kampaniami brandowymi oraz koordynacja planu aktywacji dla głównych kampanii adidas. Agencja 180heartbeats + Jung von Matt zapewni również zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi, a także wsparcie w zakresie influencer marketingu i PR.
– Jesteśmy podekscytowani i dumni, że możemy współpracować z tak kreatywną marką jak adidas. To dla nas szansa na pokazanie naszej kreatywności i umiejętności w realizacji kompleksowych projektów marketingowych. Będziemy wspierać adidas w umacnianiu pozycji lidera na rynku sportowym i lifestyle’owym, dostarczając niezapomnianych wrażeń i wartościowych treści dla konsumentów – mówi Radosław Smorga, chief growth officer & partner w 180.
– Cieszymy się na współpracę z jedną z najlepszych agencji kreatywnych, która potrafi w nowoczesny sposób budować marki. Mamy nadzieję, że nasza współpraca przyczyni się do dalszego wzrostu marki adidas na rynkach europejskich – mówi Patryk Cebartowski, dyrektor komunikacji marketingowej adidas East Europe.