10 października agencja 180heartbeats + Jung von Matt świętuje 18. urodziny i zaprasza na wyjątkowe miejskie wydarzenie Szpitalna Beats Festival.
180heartbeats + Jung von Matt to niezależna agencja kreatywna znad Wisły o dość długiej nazwie i całkiem sporej historii. Jej początki to rok 2007, a od 2011 ma swoje miejsce na tętniącej życiem ul. Szpitalnej w Warszawie. Z okazji swoich 18. urodzin, agencja postanawia oddać temu miejscu i lokalnej społeczności energię, którą dostaje od niej na co dzień.
Szpitalna Beats Festival to unikalny miejski event, który w piątek, 10 października 2025 zamieni tę ulicę w centrum kreatywnej energii. Podkreślając znaczenie miejsca, agencja chce wspólnie świętować nie tylko swoją pełnoletność, ale także wesprzeć lokalne inicjatywy, dając im rozgłos i przyciągając nowych klientów.
– Na ulicy Szpitalnej mieszczą się liczne organizacje pozarządowe, lokale gastronomiczne i usługowe, pracownie artystyczne i rzemieślnicze oraz sklepy. To miejsce, gdzie można dobrze zjeść, skorzystać z usług zegarmistrza, napić się czekolady Wedla, skonsultować się z prawnikiem czy architektem i ubrać w najlepsze ciuchy. Szpitalna to także zabytkowe kamienice i niepowtarzalny klimat, wpisanego do rejestru zabytków, założenia urbanistycznego – mówi Marcin Gaworski, CEO & co-founder 180heartbeats + Jung von Matt.
To właśnie tu powstały najważniejsze kampanie i najbardziej innowacyjne pomysły agencji: niezniszczalna Tęcza, reklama YES, której emisji zakazała Telewizja Polska czy viralowa seria filmów OLX z Januszem Chabiorem. Pracując właśnie w tym miejscu 180heartbeats + Jung von Matt zdobyli najwyższe trofea kreatywności – Lwy w Cannes, Clio, D&AD, Grand Prix Effie i tytuły najlepszej agencji reklamowej w Polsce.
Szpitalna brzmi tak, jak ludzie i odgłosy Szpitalnej. Dlatego podczas imprezy, w specjalnej budce nagraniowej przygotowanej przez MassiveMusic Warsaw, 180heartbeats oraz Picsane, każdy z uczestników wydarzenia będzie mógł zarejestrować własne dźwięki. Jakie? Takie, jakie tylko zechce! W tym samym czasie kompozytorka Agata Solecka-Zimmer stworzy utwór, w którym wykorzysta wybrane nagrania. Kompozycja wybrzmi na Szpitalnej niczym hymn tego wieczoru.
Wydarzenie będzie otwarte, więc każdy będzie mógł przyjść i odkryć, co ma do zaoferowania ta wyjątkowa ulica, na której bije serce Warszawy. W wieczornej części wydarzenia, udział wezmą też, zaproszeni przez agencję artyści i kreatywni, obecni i byli współpracownicy 180heartbeats + Jung von Matt, klienci, top marketerzy, influencerzy, youtuberzy oraz media.
– Do udziału w Szpitalna Beats zaprosiliśmy wszystkie lokale z ulicy, które na ten dzień przygotowały specjalną ofertę. Urodzinowy koktajl będzie dostępny w wegetariańskim barze Green Bar, który istnieje na Szpitalnej od 2008 roku. W tutejszej Piekarni Grzybki dla pierwszych 180 osób urodzinowe ciastko w prezencie. W evencie bierze również udział zegarmistrz, pan Zygmunt Niedzielak, u którego będzie można bezpłatnie wycenić zegarek lub dokonać drobnych napraw, wymienić bateryjkę – mówi Magdalena Kozanowska, vice president, COO & partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Szczegółowy i na bieżąco aktualizowany program aktywności dostępny jest w wydarzeniu na Facebooku.
partnerzy strategiczni: XTB, E.Wedel
partnerzy: adidas, Massive Music, Redbull, Hayb, Picsane, Fabryka Czekolady, Lettly, TSE, Piękno – miejsce spotkań
miejsca partnerskie: Afera na Szpitalnej, Ciacek Gallery, Federacja Centrum Szpitalna, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Green Bar, Green Caffe Nero, Krauza Design, Little Hanoi, Nom Nom, Pijalnia Czekolady E. Wedel, RISK, TFH Concept Store, Warsaw Sneaker Store, WXCA, Zegarmistrz Zygmunt Niedzielak